Transport, expediere din și către Asia, America și alte țări

Calculați costul transportului de marfă.
Țara de încărcare
Orașul de încărcare
Țara de descărcare
Orașul de descărcare
Denumirea mărfii
Data încărcării
Tipul de transport
Greutatea mărfii (t)
Volumul mărfii
Persoană de contact
Telefon de contact
E-mail
* - câmp obligatoriu

Transportul mărfurilor în Asia este o oportunitate excelentă atât pentru vânzarea de mărfuri, dar în primul rând pentru importul de mărfuri în Moldova, Rusia, țările CSI și Europa. Este bine cunoscut cât de largă este gama de mărfuri furnizate de țările asiatice – Turcia, China, țările din Asia Centrală și Centrală, Japonia etc., în regiunea noastră și în Occident.
Asia este cel mai mare furnizor de îmbrăcăminte, fructe, țesături, bunuri de larg consum, produse manufacturate, mașini, precum și lichide, combustibile și alte mărfuri periculoase. În această lumină, funcția companiilor de transport și expediere este comparabilă cu artera care susține comerțul în curs între Asia și restul lumii.
Prima trăsătură distinctivă a transportului de mărfuri către țările asiatice este, desigur, varietatea destinațiilor. În cazul transportului către țările europene, totul este mult mai simplu: direcția este împărțită geografic – în Europa de Est, Centrală sau de Vest, sau după aspectul socio-politic: în Uniunea Europeană și țări cu economii mai puțin dezvoltate – în primul rând Balcani.
Cu direcția asiatică, totul este mult mai complicat și mai divers. Având în vedere spațiul geografic mare ocupat de această parte a lumii, conceptul de serviciu „transport de mărfuri în țările asiatice” include simultan: transportul și livrarea mărfurilor în Turcia, transportul în Orientul Mijlociu, transportul și livrarea mărfurilor către Uzbekistan, Tadjikistan, Kazahstan. Asia Centrală (care se referă și la transportul în interiorul țărilor CSI), transportul către China, transportul către Orientul Îndepărtat, precum și livrarea mărfurilor din și către Japonia și Asia de Sud-Est.

Caracteristici ale transportului de mărfuri în țările asiatice. Este evident că pentru întregul spațiu de transport asiatic nu există condiții specifice pentru transportul mărfurilor, adică aproape fiecare țară are propriile caracteristici ale procedurilor vamale, tranzitul prin țară și alte bariere transfrontaliere.
Desigur, se poate evidenția o anumită întârziere în dezvoltarea politicii de transport în țările asiatice. De exemplu, foarte puține țări au adoptat acorduri internaționale de tranzit, chiar dacă unele dintre ele au volume bune de fluxuri de mărfuri și au un potențial semnificativ de tranzit. Principalele probleme de „transport” ale țărilor asiatice, în principiu, precum și ale multor țări CSI, care pot fi atribuite cu siguranță statelor cu economii în tranziție, constau în regulile naționale care se schimbă frecvent pentru transportul de mărfuri, în absența unei clare, o politică de transport bine construită pentru toate tipurile de transport: rutier, maritim, feroviar; precum și infrastructura subdezvoltată.
Potențialul colosal de transport al Asiei se va manifesta în posibilitățile sale maxime în viitorul apropiat. Numai China, a treia țară din lume în ceea ce privește comerțul, este un indicator excelent al creșterii fluxurilor de mărfuri către Rusia, UE și SUA. Optimizarea organizării transportului de mărfuri poate fi de așteptat din extinderea planificată a sistemului internațional TIR în China, Iran, India și alte țări asiatice, ceea ce va fi un mare plus pentru transportatori și companii de expediție. În prezent, din țările din Asia, acordul TIR se aplică doar în Turcia, Israel, Iran, țările CSI, și este valabil și în Indonezia și Coreea de Sud.
-Transportul de mărfuri, creșterea cifrei de afaceri comerciale, atractivitatea pieței asiatice
Un alt indicator al activității active pe piața de transport al transportului de mărfuri din Asia îl reprezintă coridoarele de transport dezvoltate de țările din regiunile europene și asiatice ca principale rute comerciale, precum TRACECA și Nord-Sud.
TRACECA este singurul proiect al coridorului de transport eurasiatic în direcția Vest-Est din Europa, traversând Marea Neagră, prin Caucaz și Marea Caspică cu acces în Asia Centrală. Oferă o oportunitate pentru țările participante la proiect, care include Moldova, de a-și dezvolta rețelele de transport și comunicații. Coridorul Nord-Sud este un proiect alternativ și o prioritate în primul rând pentru Rusia, întrucât ar trebui să lege coasta Mării Baltice de Iran, pentru accesul ulterior în Europa.
Faptul că Asia este o piață foarte atractivă pentru transport și vânzare de mărfuri și un furnizor indispensabil al multor bunuri, nu vorbește decât în ​​favoarea lucrului în această direcție. Pe măsură ce condițiile pentru transportul mărfurilor în țările asiatice se îmbunătățesc, cererea și oferta de la proprietarii de mărfuri și, respectiv, companiile de transport vor crește.
Teritoriul Asiei este atât de mare încât este adesea necesar să se utilizeze toate tipurile posibile de transport de mărfuri: rutier, feroviar, maritim etc. De exemplu, pentru a transporta mărfuri din Turcia – principalul exportator de îmbrăcăminte, fructe și alte mărfuri pentru Moldova, Ucraina, Rusia, nu se poate ajunge decât cu . Însă de la distanțe mai mari nu se poate renunța la alte tipuri de transport. Pentru a livra mărfuri din China, este convenabil să organizați transportul feroviar, din Japonia – utilizați transportul multimodal. Tot din țări atât de îndepărtate, sau de exemplu, din DaLa est, va fi convenabil să utilizați serviciul – transportul mărfurilor de grupaj, va fi economic, mai ales dacă transportul este mic.
În general, în Asia există încă multă muncă pentru a dezvolta o rețea de transport cu drepturi depline; este necesară dezvoltarea unor noi rute pentru traficul transcontinental între Asia şi Europa. Totuși, chiar și în condițiile actuale, nu cele mai optime, este posibil și necesar să se lucreze, lucru pe care compania noastră de transport o face de mulți ani.