Transportul rutier de mărfuri în Europa: avantaje și piedici

Calculați costul transportului.
Țara de încărcare
Orașul de încărcare
Țara de descărcare
Orașul de descărcare
Denumirea mărfii
Data încărcării
Tipul de transport
Greutatea mărfii (t)
Volumul mărfii
Persoană de contact
Telefon de contact
E-mail
* - câmp obligatoriu

Furnizorii sau cumpărătorii dvs. sunt localizați în Europa și, prin urmare, trebuie să transportați periodic mărfuri dus-întors? Desigur, cea mai bună opțiune ar fi să găsești o companie de transport de încredere, care să i se încredințeze acest tip de transport la cheie. Cu toate acestea, ar trebui să știți ceva despre particularitățile transportului de mărfuri în Europa: acest lucru va ajuta la evitarea neînțelegerilor atât cu transportatorul (compania de transport), cât și cu partenerii străini.

Unul dintre avantajele acestei direcții poate fi considerat posibilitatea unei planificări precise a transportului: probabilitatea unor circumstanțe neprevăzute este mică, deoarece drumurile din Europa sunt menținute în stare excelentă, iar serviciile rutiere funcționează eficient. Datorită prezenței autostrăzilor de mare viteză, este posibilă deplasarea rapidă a vehiculelor, aproape în toată Europa. La optimizarea timpilor de transport contribuie și absența frontierelor interne între majoritatea țărilor europene, precum și controlul vamal simplificat acolo unde există puncte de trecere a frontierei.

Această monedă are însă și un dezavantaj: controlul strict asupra stării tehnice a camioanelor, respectarea regulilor de circulație impune șoferilor să respecte regimul de conducere (după câteva ore de muncă continuă, trebuie neapărat să urmeze câteva ore de odihnă). Toate datele de trafic sunt înregistrate de un tahograf – un dispozitiv care ar trebui să fie echipat cu toate vehiculele care transportă mărfuri în toată Europa. Prin urmare, expeditorii care reglementează transportul mărfurilor din Europa și către Europa sunt obligați să calculeze cu exactitate timpul și distanțele: din cauza unei planificări necorespunzătoare, poate apărea o perioadă lungă de oprire (de exemplu, șoferul și-a încheiat programul de lucru vineri, nu a ajuns la încărcare). punct pentru doar câteva zeci de kilometri și forțat să rămână până luni).

Cum să optimizați livrarea – țări europene: sfaturi pentru clienți.

Cum puteți, în calitate de client, să ajutați transportatorul (compania de expediție) să vă îndeplinească cererea cu mai multă acuratețe? Comunicați clar cantitatea și greutatea încărcăturii, mai ales când vine vorba de transportul în grup de mărfuri de grupaj. Asigurați-vă că specificați programul de lucru al depozitului pentru încărcare și descărcare: toate companiile europene lucrează strict conform reglementărilor interne. În plus, multe depozite de peste mări au scurtat zilele de lucru. Ar trebui să vă amintiți și de sărbători. O variantă care funcționează bine cu partenerii din CSI este să suni și să ceri să nu închidem depozitul pentru că „mașina noastră este deja foarte aproape” de expeditorii și destinatarii europeni, din păcate, nu va funcționa.

Un alt punct important: afla in prealabil si pregateste toate documentele de transport pentru marfa necesara transportului. Amintiți-vă că sarcina transportatorului este să asigure disponibilitatea documentelor de transport pentru transport, iar tot ceea ce este legat de marfă este responsabilitatea clientului. Prin urmare, merită să clarificăm din timp ce certificate, certificate medicale sau veterinare sunt necesare pentru încărcătură. Timpul de nefuncționare, care va avea loc dacă mașina este întârziată pentru un fel de verificare, va fi foarte neprofitabilă pentru dvs.

De ce transportul de marfă în Europa este mai scump decât în ​​alte direcții?

Mulți clienți sunt surprinși că costul transportului cu țările europene depășește costul unui serviciu similar în CSI, de exemplu. Desigur, aș dori să calculez transportul numai pe baza distanței. Dar acest lucru este imposibil. Ce factori influențează creșterea prețului transportului european?

În primul rând, numai mașinile moderne care îndeplinesc anumite standarde pot circula în țările europene. De exemplu, astăzi acestea sunt tractoare de cel puțin standard Euro 4. Costul unei astfel de flote și costul întreținerii acesteia sunt considerabile. Și, desigur, intră în mod egal în costul serviciilor de transport.

În al doilea rând, majoritatea autostrăzilor europene sunt drumuri cu taxă. Plata pentru drumuri este inclusă în costul unui kilometru parcurs în Europa.

În al treilea rând, pachetul de documente necesare pentru transportul mărfurilor în Europa include certificate sau „permise” CEMT foarte scumpe care permit călătoriile în diferite țări. Anumite costuri necesită și eliberarea vizelor. În al patrulea rând, costul mărfurilor și al transportului mărfurilor reflectă costul combustibilului. După cum știți, în Europa unul este mai scump decât în ​​Moldova și cel puțin două treimi din modul în care mașina trebuie să fie făcută cu combustibil european. Cu toate acestea, nu totul este atât de înfricoșător: un transportator competent are o mulțime de modalități de a optimiza costurile de transport. În primul rând, prin întocmirea unui traseu profitabil și a unui orar clar. Un alt avantaj al transportului în toată Europa: posibilitatea de a compila mărfuri de grupaj, atunci când mărfurile pentru 3-15 clienți sunt livrate într-o singură mașină. Un astfel de transport necesită, desigur, o abordare profesionistă a dispecerilor și șoferilor, dar permite clienților să plătească doar pentru transportul unei părți a marfului proporțional cu încărcătura totală. Sperăm că dumneavoastră, reprezentat de compania noastră, veți găsi un transportator de încredere, iar livrarea mărfurilor în toată Europa vi se va părea o chestiune simplă și ieftină.